Webinar: Automatiseer uw werkinstructies


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Automatiseer uw werkinstructies voor Microsoft Dynamics met ClickLearn

Datum & Tijdstip:

25/06/2019 om 10:00 uur

Beschrijving van het webinar:

ClickLearn elimineert de noodzaak om uw werkinstructies voor Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV) handmatig te schrijven en te onderhouden. Bovendien kunnen al uw werkinstructies in een taal naar keuze vastgelegd worden. ClickLearn maakt het ook mogelijk uw werkinstructies automatisch bij te werken wanneer u op een nieuwe versie van Microsoft Dynamics overstapt.

Aaron S. Efendi, Sales Manager bij ClickLearn, vertelt u tijdens dit webinar graag wat meer over de handige functionaliteiten van ClickLearn voor Microsoft Dynamics 365 Business Central. Schrijf nu in voor dit gratis webinar.

 

SCHRIJF NU IN

Webinar: Stroomlijn uw documentafhandeling


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Stroomlijn en automatiseer elke stap van uw dagelijkse documentafhandeling

Datum & Tijdstip:

23/05/2019 om 10:00 uur

Beschrijving van het webinar:

Continia biedt met haar Business Solutions een oplossing voor al uw documentafhandelingen: van het versturen van documenten, het automatisch ontvangen en registreren van documenten tot het goedkeuren, plaatsen en uiteindelijk ophalen van eerder verwerkte documenten uit het digitale archief voor audit of rapportage. Ook het automatisch aanbieden en volledig verwerken en goedkeuren van expenses middels de Continia Expense Management App behoort tot één van onze oplossingen.

Dit webinar is gericht op alle bedrijfsbeslissende functionarissen en financieel administratieve medewerkers die reductie van kosten willen realiseren op alle administratieve handelingen én de werkdruk willen verlagen.

SCHRIJF NU IN

BI EVENT BIJ HANS BOODT MANNEQUINS


Binnen 1 minuut weten welke 10 klanten, bestsellers en agenten het beste presteren? Hoe maakt u uw groeiambities waar? Is dat ingewikkeld? Wat levert me dat op? Op deze vragen en meer geven wij op donderdag 16 mei antwoord samen met én bij onze klant Hans Boodt Mannequins. Kom ook en laat u informeren en inspireren!

Programma

09u30 – 10u00:  Ontvangst met koffie & thee

10u00 – 10u15:  Welkomstwoord door Rembrandt Kuijpers, Managing Partner TCOG Nederland

10u15 – 10u45:  “Hoe BI meer inzicht geeft op de bedrijfsvoering van Hans Boodt Mannequins” door Hans van Meerten, Financial Manager Hans Boodt Mannequins

10u45 – 11u00: Pauze

11u00 – 11u15:  “Wat is BI en wat kan je ermee” door Klaas Mollema, Directeur Hillstar

11u15 – 11u45: “BI in de praktijk” (demo) door Joren van Genderen, BI Consultant Hillstar

11u45 – 12u15: Kijkje achter de schermen bij Hans Boodt Mannequins

12u15 – 13u30: Lunch

Ook benieuwd wat BI voor uw bedrijf betekent en welke vragen wij beantwoorden? We nodigen u graag uit voor deze prikkelende bijeenkomst waarbij we u op een inspirerende locatie bijpraten over de kracht van BI, wat de inzet hiervan voor Hans Boodt heeft opgeleverd en bieden u een kijkje achter de schermen! Praat daarnaast onder het genot van een broodje nog even bij met ons, Hans Boodt of onze partner Hillstar.

Inschrijven Event Hans Boodt

  • Door op het onderstaande plusje te drukken kunt u meerdere contacten uitnodigen.
  • +-

Webinar: Beheer van productgegevens


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Beheer alle productgegevens vanaf één locatie

Thema:

Managementinformatie

Datum & Tijdstip:

25/04/2019 om 10:30 uur

Doelgroep:

Dit webinar is voor iedereen die meer te weten wil komen over de mogelijkheden van Product Information Management en de uitgebreide toepassingen ervan. Perfion is een standaard PIM software die plug-en-play ingezet kan worden bovenop de bestaande bedrijfssoftware (MS Dynamics 365 Business Central).

Beschrijving van het webinar:

Productinformatie die verspreid is over meerdere systemen kost u veel tijd. Daarnaast neemt het risico op fouten toe. Perfion PIM geeft u de volledige controle over uw data, waardoor u uw kostbare tijd kunt besteden aan uw bedrijfsactiviteiten, in plaats van te zoeken naar informatie en het beheren van meerdere systemen. Door een naadloze integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen NAV), Sana Commerce en Adobe InDesign kunt u zich richten op uw core business en zo uw klanten een uitzonderlijke koopbeleving bieden.

Tijdens dit webinar praten we u bij over wat PIM (Product Information Management) nu precies is, wat u ermee kan en hoe u het kunt inzetten om eenvoudig uw productgegevens in alle talen en over alle kanalen te beheren.

SCHRIJF NU IN

Webinar: Meer inzicht met Power BI


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Meer inzicht in o.a. finance, voorraad en verkoop met Power BI!

Branche:

Fashion/Retail/Industry

Thema:

Managementinformatie

Datum & Tijdstip:

12/03/2019 om 10:00 uur

Doelgroep:

Deze webinar is geschikt voor iedereen die meer te weten wil komen over de mogelijkheden van Power BI en de toepassing ervan. Power BI is een cloud-based business analytics service die in één overzicht direct de meest business kritieke informatie weergeeft.

Beschrijving van het webinar:

Data is steeds belangrijker aan het worden om het verschil te kunnen maken tussen succes en falen. Met Power BI, wat naadloos geïntegreerd is met de data in MS Dynamics NAV, itSuitsFashion & LS Retail, kan deze data snel en direct betekenis geven. Tijdens deze ontbijtsessie praten we je bij over wat Power BI nu precies is, wat je ermee kan en hoe je het in kunt zetten binnen uw afdeling of bedrijf.

SCHRIJF NU IN

Webinar: Eenvoudig documenten maken


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Eenvoudig documenten maken, distribueren en archiveren

Datum & Tijdstip:

19/02/2019 om 10:00 uur

Beschrijving van het webinar:

Met de Quadira oplossing Advanced-Forms lite for NAV kan u gemakkelijk documenten maken, digitaal versturen – in een gepersonaliseerde mail –  en terugvinden in het geïntegreerde NAV archief. Geen moeilijk programmeerwerk, iedereen kan zelfstandig documenten maken.

Met meer dan 10 jaar Microsoft Dynamics NAV ervaring, laat José van Anrooij, Partner Manager bij Quadira, u kennismaken met Advanced-Forms lite for NAV tijdens dit webinar.

SCHRIJF NU IN

Ontbijtsessie: Zet data om in inzicht met BI


Ontbijtsessie

Ontbijtsessie:

Zet data om in inzicht voor meer omzet en marge!

Datum & Tijdstip:

04/12/2018 van 8u30 t.e.m. 10u30 inclusief ontbijt

Beschrijving:

Data is steeds belangrijker aan het worden om het verschil te kunnen maken tussen succes en falen. Met BI4Dynamics, wat naadloos geïntegreerd is met de data in MS Dynamics NAV, itSuitsFashion & LS Retail, kan deze data snel en direct betekenis geven. Tijdens deze ontbijtsessie praten we u bij over wat BI (Business Intelligence) nu precies is, wat u ermee kan en hoe u het in kunt zetten binnen uw afdeling of bedrijf.

Schrijf u nu in voor onze gratis ontbijtsessie. Tussen 08u30 en 10u30 adviseren wij u samen met onze partner Hillstar over het gebruik van BI4Dynamics. Bij aanvang van deze sessie ontvangen wij u graag met een lekker ontbijtje om de dag goed te starten.

Inschrijven Ontbijtsessie

  • Door op het onderstaande plusje te drukken kunt u meerdere contacten uitnodigen.
  • +-

Webinar: Eenvoudig documenten maken


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Eenvoudig documenten maken, distribueren en archiveren

Datum & Tijdstip:

27/11/2018 om 10:00 uur

Beschrijving van het webinar:

Met de Quadira oplossing Advanced-Forms lite for NAV kan u gemakkelijk documenten maken, digitaal versturen – in een gepersonaliseerde mail –  en terugvinden in het geïntegreerde NAV archief. Geen moeilijk programmeerwerk, iedereen kan zelfstandig documenten maken.

Met meer dan 10 jaar Microsoft Dynamics NAV ervaring, laat José van Anrooij, Partner Manager bij Quadira, u kennismaken met Advanced-Forms lite for NAV tijdens dit webinar.

SCHRIJF NU IN

Ontbijtsessie: Verhoog uw productiviteit


Ontbijtsessie

Ontbijtsessie:

Verhoog uw productiviteit met de add-ons Document capture & Expense management

Datum & Tijdstip:

20/11/2018 van 8u30 t.e.m. 10u30 inclusief ontbijt

Beschrijving:

Document Capture
Stroomlijn en automatiseer elke stap van de dagelijkse documentafhandeling: van het ontvangen en registreren van een document tot het goedkeuren, plaatsen en uiteindelijk ophalen van eerder verwerkte documenten uit het digitale archief voor audit of rapportage. Je kunt alles direct vanuit Microsoft Dynamics NAV afhandelen en alles gebeurt automatisch. Dankzij de nauwe integratie met de module Purchase & Payable in Microsoft Dynamics NAV is het eenvoudig om leveranciersfacturen na ontvangst te scannen, elke factuurregel automatisch vast te leggen en deze aan te passen aan bestaande inkooporders.

Expense Management
Zakelijke reizigers hoeven niet meer naar kantoor terug te keren om hun reisverslag en papieren bonnen in te dienen. Ze kunnen alles onderweg doen met Continia Expense Management.
Via de Expense Management-app kunnen reizigers hun onkostenrapportage in slechts enkele stappen uitvoeren: ze maken een foto, vullen de vereiste velden in en sturen ze rechtstreeks naar de boekhouding. Ook kilometerregistratie wordt op dezelfde manier afgehandeld. Alle configuraties van velden die in de app worden weergegeven, worden gedaan vanuit Microsoft Dynamics NAV en zodra het onkostenrapport door de reiziger is verzonden, zijn alle digitale ontvangsten zichtbaar in NAV.

Schrijf u nu in voor onze gratis ontbijtsessie. Tussen 08u30 en 10u30 adviseren wij u samen met onze partner Continia over onze Document Management oplossingen. Bij aanvang van deze sessie ontvangen wij u graag met een lekker ontbijtje om de dag goed te starten.

Inschrijven Ontbijtsessie

  • Door op het onderstaande plusje te drukken kunt u meerdere contacten uitnodigen.
  • +-

Webinar: Stroomlijn uw documentafhandeling


Omnichannel-ontbijtsessie

Webinar:

Stroomlijn en automatiseer elke stap van uw dagelijkse documentafhandeling

Datum & Tijdstip:

23/10/2018 om 10:00 uur

Beschrijving van het webinar:

Continia biedt met haar Business Solutions een oplossing voor al uw documentafhandelingen: van het versturen van documenten, het automatisch ontvangen en registreren van documenten tot het goedkeuren, plaatsen en uiteindelijk ophalen van eerder verwerkte documenten uit het digitale archief voor audit of rapportage. Maar ook het automatisch aanbieden en volledig verwerken en goedkeuren van expenses middels de Continia Expense Management App behoort tot één van onze oplossingen.

Dit webinar is gericht op alle bedrijfsbeslissende functionarissen en financieel administratieve medewerkers die reductie van kosten willen realiseren op alle administratieve handelingen én de werkdruk willen verlagen.

SCHRIJF NU IN

1 2 3

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten