Klantbeleving, klantbeleving en nog eens klantbeleving, dat is waar het in de hospitality branche om draait. Niet alleen is een 360 graden klantbeeld extreem belangrijk om de juiste service te kunnen bieden, maar ook zorgt dit ervoor dat u juist dat kunt bieden aan uw klant waar behoefte aan is.
De inzet van de juiste softwareoplossing is dan ook cruciaal om grip te krijgen op de beleving van uw gasten. Dit kunt u enkel realiseren door te kiezen voor één geïntegreerde oplossing zoals Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV) die u in staat stelt alle relevante informatie op één plaats te verzamelen. Deze oplossing stelt u in staat inzicht te krijgen in alle relevante data om zo de ultieme beleving te creëren voor uw gasten.
Wilt u meer informatie over onze oplossingen? Vraag dan direct een gratis adviesgesprek aan of bel ons via +32 (0)34 20 07 10.
Als retailer bepaalt u niet langer het pad dat consumenten nemen om uw producten te kopen. Consumenten hebben vandaag de dag meer keuze over wat ze kopen en waar ze dat doen. Lees in dit whitepaper meer over het belang van omni-channel management in retail.
Als retailer bepaalt u niet langer het pad dat consumenten nemen om uw producten te kopen. Consumenten hebben vandaag de dag meer keuze over wat ze kopen en waar ze dat doen. Lees in dit whitepaper meer over het belang van omni-channel management in retail.
Als retailer bepaalt u niet langer het pad dat consumenten nemen om uw producten te kopen. Consumenten hebben vandaag de dag meer keuze over wat ze kopen en waar ze dat doen. Lees in dit whitepaper meer over het belang van omni-channel management in retail.