TCOG BENOEMD TOT LS RETAIL DIAMOND PARTNER

Met trots maken we bekend dat TCOG ook dit jaar benoemd is tot LS Retail Diamond Partner. De Diamond status is het hoogste niveau dat een LS Retail partner kan behalen. Deze eer is voorbehouden aan bedrijven met een buitengewone toewijding aan de LS Retail oplossingen én een uitmuntend verkoopresultaat. Met slechts 11 partners die deze status kregen toegewezen, behoort TCOG hiermee dan ook tot de top van de wereld in dit segment.

Sigrun Dora Saevinsdottir, COO bij LS Retail, quote:

“Bij LS Retail zijn we ontzettend trots op de bedrijfsresultaten van onze partners en worden we geëerd door de consistente inzet voor de producten en oplossingen van LS Retail”, zegt Sigrun Dora Saevinsdottir, Chief Operating Officer bij LS Retail. “Felicitaties aan alle winnaars van de Partner Awards en onze oprechte waardering en dank aan al onze partners. We zijn trots TCOG weer te erkennen als LS Retail Diamond Partner voor de uitstekende prestaties van het afgelopen jaar.”

“Door de jaren heen heeft ons partnernetwerk veerkracht, samenwerking en toewijding getoond, wat naar mijn mening uniek is in onze branche. We doen er dan ook alles aan om hen te ondersteunen waar mogelijk”, sluit Saevinsdottir af.

Rembrandt Kuijpers, Managing Partner bij TCOG NL, quote:

“Wij zijn wederom enorm trots op het behalen van deze partnerstatus. TCOG heeft klanttevredenheid en een professionele aanpak hoog in het vaandel staan. Door te kiezen voor de beste retailoplossingen uit de markt, zorgen wij ervoor dat we elke klant kunnen voorzien van een passende, innovatieve oplossing. Deze onderscheiding van LS Retail onderstreept dan ook dat klanten bij ons aan het juiste adres zijn”, aldus Rembrandt Kuijpers.

Francis Adams, CEO & Managing Partner bij TCOG BE, quote:

“15 jaar geleden toen we partner werden van LS Retail, hadden we nooit kunnen denken dat TCOG vandaag op het hoogste niveau van de ladder zou staan. Als we nu zien dat we tot de top van de wereld behoren in dit segment, en dit voor de tweede keer op rij, dan ben ik ervan overtuigd dat dit niet enkel te maken heeft met kennis, maar ook met volharding, stabiliteit en een gezond partnership. Het hoeft niet gezegd dat we dit nooit hadden kunnen verwezenlijken zonder het jarenlange vertrouwen bij onze klanten, maar vooral de inzet van onze medewerkers en het juiste product liggen aan de basis van dit succesverhaal. ‘Diamond Partner’ word je niet zomaar, dit verdien je”, concludeert Francis Adams.

Meer te weten komen over hoe u als retailmanager uw bedrijf toekomstbestendig kan maken? Download hier onze gratis whitepaper.